EU: Dnes odhalíme největší podvod v dějinách EU na Češích a Slovácích! Brusel proradně a tajně naplánoval, a nyní začal realizovat přesun milionů pracovních míst z Česka a ze Slovenska v automobilovém průmyslu do Španělska a dalších zemí západní Evropy!
Podle Bruselu se nové elektromobily už nemají vyrábět ve východní Evropě, ale především v západní Evropě! Celé naše zjištění prosím šiřte!
Celý podvod nejprve odhalíme ve zkratce, a potom jej rozebereme důkladněji!
Brusel začal včera 23. května doslova vydírat Česko, aby se podřídilo jeho politice, a vyplatilo na Green Deal stovky miliard korun ze svého státního rozpočtu. Pokud tak Česko neudělá, Brusel vyhrožoval, že v Česku zanikne více jak půl milionu pracovních míst! Terčem obdobného vydírání se včera stalo i Slovensko, ačkoli bylo Bruselem konstatováno, že jeho vláda se aspoň snaží!
Současně s tím vyšlo včera najevo, že nové automobilky na výrobu elektromobilů se mají budovat zejména v západní Evropě, aby byly umístěny na té části EU, jejíž obyvatelé si budou moci nové elektromobily pomocí dalších dotací kupovat! Východní Evropané byli v materiálu označeni za příliš chudé, aby si nové elektromobily i za pomocí dotací mohli kupovat! Proto mají podle Bruselu nadále pracovat jako levní a kvalifikovaní nádeníci při výrobě starých automobilů na spalovací motory, ale jejich automobilky se mají postupně zavírat, a do konce roku 2035 mají miliony východních Evropanů přijít definitivně o svou práci, a stát se nezaměstnanými. Zřejmým cílem Bruselu tak je vymýtit západoevropskou nezaměstnanost přesunem pracovních míst z východní do západní Evropy!
Celý bruselský podvod s přesunem pracovních míst začal nenápadně již v roce 2021, tím, že Španělsko dostalo od Bruselu 1,75 bilionu korun dotací z fondu a půjček na obnovu Evropy po nemoci Covid-19, za jejichž splacení ručí jak Česko tak Slovensko! Česko ze stejných fondů a půjček dostalo jen 180 miliard. Po přepočtení na jednoho občana, snadno zjistíte, že Španělsko dostalo 2 krát větší dotaci než Česko, a to přesto, že jsou španělské platy i důchody mnohem vyšší než České i Slovenské!
Druhý krok podvodu vyšel najevo teprve letos 5. května, když bylo Španělskem oznámeno, že koncern VW získal od Španělska 75 miliard korun bruselských dotací na přestavbu 3 automobilek a výstavbu jedné gigafaktory na výrobu lithiových baterií ve Španělsku! Španělsko tak použilo dvojnásobné bruselské dotace, které dostalo oproti Česku v roce 2021, aby dotovalo přestavbu německých automobilek ve Španělsku na montovny nových elektromobilů, a na vybudování infrastruktury pro nabíjení a údržbu elektromobilů, a na dotace bohatým Španělům, aby si elektromobily mohli kupovat. Španělská pracovní místa tak jsou díky Bruselu zajištěna na věky!
Opak čeká Čechy, protože jsme dostali, ač jsme chudší než Španělé jenom polovinu Španělských dotací po přepočtení na hlavu. Nyní tak nemůžeme investovat stejné miliardy, jako investují Španělé, ačkoli to po nás koncern VW a Brusel požadují! Mazaný podvod, že?
Podrobný rozbor
Stovky miliard korun musí Česko podle bruselských požadavků ihned začít investovat do budování infrastruktury pro zajištění budoucího provozu elektromobilů, a do vyplácení veřejných dotací boháčům, aby si za ně mohli nakoupit drahé elektromobily a měli k dispozici i drahé nabíječky na elektromobily!
Podle včera publikované zprávy Mezinárodní energetické agentury je totiž naprosto nezbytné těmito razantními dotačními opatřeními posílit nákupy nových elektromobilů, protože bez státních dotací si už ani bohatí lidé nekupují elektromobily v dostatečném množství, a tak hrozí celosvětové zpomalení růstu jejich výroby, a nesplnění nařízení Green Deal – přestat vyrábět klasická auta se spalovacími motory! Podle agentury je třeba navíc okamžitě otevřít nejméně 50 nových dolů na lithium, jinak nebude možné elektromobily v EU ani v USA v dostatečné míře vůbec vyrábět! A i tak, prý bude ještě v roce 2030 většina světové produkce elektromobilů a hlavně lithiových baterií zcela závislá na dodávkách z čínských továren! Čína už nyní vyrábí více jak 50% všech elektromobilů, a 75% všech baterií. Její podíl na výrobě i prodeji elektromobilů navíc neustále dramaticky roste! EU ani USA už prý ani nedokáží Číně konkurovat!
Podle bruselských plánovačů jsou Česko i Slovensko chudé země, a většina jejich obyvatel, si na rozdíl od obyvatel západní Evropy, nebude moci nákup nového elektromobilu nikdy dovolit. Proto se má výroba nových elektromobilů v Evropě soustředit do zemí západní Evropy, kde jsou lidé bohatí, a Bruselem dotované elektromobily si budou moci koupit! Úkolem východní Evropy má být dočasná levná výroba starých automobilů pomocí místní levné a kvalifikované pracovní síly, a tato výroba levných aut pro chudé Evropany se má postupně omezovat, tak aby v roce 2035 úplně zanikla! Po tomto datu se už ve východní Evropě nemají žádná auta vyrábět, a elektromobily se tam mají pouze dovážet ze západní Evropy. Miliony Čechů, Slováků, Poláků a dalších obyvatel východu EU se tak mají postupně proměnit z chudých zaměstnaných, v ještě chudší nezaměstnané.
Česká vláda už Bruselu odsouhlasila, že na výstavbu sítě dobíjecích stanic a infrastruktury pro provoz elektromobilů vyčlení ze státního rozpočtu 3,25 miliardy korun ročně! Tato částka je směšná ve srovnání se zeměmi západní Evropy. Španělsko, aby si zajistilo výrobu elektromobilů a baterií do nich, už slíbilo Bruselu, že na stejná opatření utratí do roku 2030 celkem 130 miliard EUR. A továrny na elektromobily a elektrobaterie se už ve Španělsku začínají stavět. Španělsko je asi 5 krát větší a lidnatější než Česko. Pokud by tedy Česko chtělo, aby se i v u nás vyráběly elektromobily a elektrobaterie, muselo by ročně investovat do budování požadované bruselské infrastruktury nejméně 81 miliard korun ročně. 3,25 miliardy korun ročně, jak navrhuje investovat Fialova vláda nebude stačit! A výsledkem má být podle Bruselu, uzavření všech českých automobilek a masová nezaměstnanost!
Na rozdíl od Španělska, kde už továrny na elektromobily a baterie koncern VW staví, je v Česku situace nejasná. Koncern VW požaduje na zvažované vybudování gigafaktory české vládní dotace v desítkách miliard korun! (Podobně jako dostal ve Španělsku!) Vládou prosazovaná lokalita výstavby gigafaktory v Plzni může být podle bruselských plánovačů až příliš daleko od automobilek, protože jedním z největších problémů výroby elektromobilů je doprava vyrobených baterií z gigafaktory do automobilek. Jedna baterie totiž váží 0,5 tuny a je považována za “životnímu prostředí nebezpečné zboží”, a jejich přeprava (po tisících kusů denně přes Prahu do Mladé Boleslavy!) tak bude komplikovaná. Pokud Česká vláda spoléhá, že při umístění gigafaktory v Česku sehraje roli zásoba českého lithia v Krušnohoří, tak se mýlí, protože bude podle Bruselu trvat nejméně 5 let, než v Krušných horách bude moci být zahájena těžba lithia. Obecně platí, že přechod automobilky na produkci elektromobilů trvá nejvíce 3 roky.
Hlavním problémem konkurenceschopnosti Česka a Slovenska při výrobě elektromobilů ovšem je, že koncern VW při nynější výstavbě továren na elektromobily a baterie ve Španělsku čerpá mimořádně obrovské bruselské dotace, které byly do Španělska přiděleny v roce 2021. 75 miliard CZK je prozatím první dotační program, který VW ve Španělsku dostal! Celková investice koncernu VW do přebudování 3 automobilek ve Španělsku na montovny elektromobilů je 325 miliard CZK, přičemž 75 miliard CZK je Bruselská dotace z fondu PERTE! Česko a Slovensko žádnou dotaci podobné velikosti nedostalo, a proto nemůže investovat. Předseda České vlády Petr Fiala slíbil, že bude proti likvidaci českých automobilek bojovat, tak uvidíme jestli kecal a jestli něco zmůže. Vzhledem k tomu, že Česko je vnitrozemská země bez námořního přístavu, kam by se lithium dopravovalo loděmi, nejsme v dobré pozici pro výrobu elektromobilů. Jak bylo tedy už několikráte oznámeno – Bruselská politika Green Deal je protičeská politika.
Ostatně právě proto soudím, že Bruxelae musí být zničeno, ještě dřív než samo zničí!
Komentáře a diskuse jsou také otevřeny na našem Telegramu https://t.me/cz24news kde se automaticky zobrazují všechny články
Začněte diskusi